Tuesday, May 26, 2009

Our 1st Motorbike Trip

(Scroll down for English version)

Oi Gente,

Depois que eu saih da Emirates, a vida ficou mais monotona. Nao tenho muitos lugares para visitar e como a maior parte deste mundo, sou assalariada e trabalho no horario comercial sempre sobre a mesma rotina. UM SACO!!!!

O sonho de viajar trabalhando acabou mas eh claro que o meu sonho de continuar viajando e me aventurando nao.

Ao inves do aviao e um milhao de pessoas desconhecidas, agora o meio de transporte eh uma moto e a companhia de um homem maravilhoso =)


Essa nossa primeira aventura foi para Camberra, capital da Australia, que eu ainda nao conhecia. A viagem foi otima, a paisagem magnifica e bem parecida com o nosso querido Brasil.


Beijos


Hanna



*********************************************************


Hi guys,

Since I've left Emirates, my options of travelling and taking lots of pictures to share with you have dimished heaps. Now I'm just like everyone else, work every day, from 9 to 5 on a boring office job.

However, my needs to keep exploring this world couldn't stop. So I have changed my style of travelling. Instead of the airplane and thousands of people around, now I have one companion and a


motorbike.



We have done our first trip last weekend to Canberra, the Capital City of Australia. The sight-seeing was beautiful and we had a wonderful time there, on better saying on our way there.

I hope you enjoy the pictures...

Take care

Hanna =)







1 comment:

  1. Ahhhh amo esse nickname que vcs se deram.. Super tudo de bom e criativo!!!!
    Amei as fotosss e nao canso de olha-las!!!

    ReplyDelete